Dolgozz velünk!

Marketing-kommunikációs vezetőt keresünk a Bánkitó Fesztivál komm stábja élére!
Ha szereted a Bánkitót, értesz komplex marketing-, és hirdetési stratégiák felépítéséhez és létrehozásához, érted a hazai kulturális közeg nyelvét, szeretnéd a munkádban is kiélni kreatív energiáid, akkor itt a helyed! Továbbra is célunk, hogy ne csak az általános fesztivál line-up-okról szóljanak az üzeneteink, hanem a közösen kitalált 2025-ös tematikán keresztül egyéb fontos társadalmi kérdésekről is beszéljünk. Célunk, hogy izgalmasak maradjunk az évek óta velünk levő Ősbánkosoknak, miközben rengeteg új Elsőbánkozónak is átadjuk a Bánkitó-életérzést!

A komm vezető feladatai: 

  1. Kommunikációs stáb vezetése: 
  • Kommunikációs stáb (grafikus, webfejlesztő, social média manager) koordinálása év közben
  • További külsős stábtagok kiválasztása/koordinálása (videós csapat, fotós koordinátor- és csapat, stb.)
  • Szoros és folyamatos kapcsolattartás a programszervezőkkel, kommunikációs terv egyeztetése, határidők betartatása
  • Fesztivál alatti bővített kommunikációs csapat koordinálása (fotósok, videósok, social media content managerek, sajtó koordinátor) 
  • Kapcsolattartás a PPC tanácsadóval

2. Stratégiai tervezés a board tagjaival: 

  • Szoros és folyamatos kapcsolattartás a fesztivál ügyvezetőjével és a board többi tagjával, stratégia alkotásban részvétel
  • Jegyárstratégia kialakítása a board tagjaival, a jegycélok folyamatos monitorozása és a kommunikációs stratégia tervezése/alakítása az aktuális célkitűzésekhez 
  • Szponzorációs anyagok és egyéb partneri kapcsolatok kidolgozásában való részvétel, a megvalósításban való közreműködés

3. Kampány tervezés és végrehajtás: 

  • Éves marketing- és kommunikációs terv és timeline kidolgozása és megvalósítása a komm csapattal
  • Külső és belső kommunikáció megtervezése 
  • Kommunikációs költségvetés tervezése, monitorozása (hirdetési budget tervezés)
  • Online és offline kommunikációs kampányok tervezése, csatornának és célközönségnek megfelelő üzenetek kialakítása, a kampányok megvalósításának biztosítása (social média, pr, plakátkampány, egyéb külsős eseményeken való megjelenés, “gerilla” kampányok)
  • Kommunikációs tartalomnaptár tervezése,  social media és egyéb kommunikációs kampányok kidolgozása, social media csatornák koncepcionális felügyelete (facebook, instagram, tiktok)
  • Crm stratégia alkotás, hírlevél kampányok kidolgozása, felépítése, megírása
  • Sajtó-menedzsment (Sajtóközlemények írása, kiküldése, sajtófigyelés, sajtókapcsolatok építése, a fesztivált megelőző időszakban a helyszíni sajtó koordi)
  • Website tartalom menedzsment (szövegírás, kisebb webszerkesztési feladatok)
  • PPC kampányok tervezése és megvalósítása (META és Google)
  • helyszíni tartalomgyártás megtervezése, helyszíni komm csapat koordinálása (web, social média, grafika, fotó, videó, sajtó)

4. Eredmények elemzése, riportok készítése

  • Jegyárstratégia nyomonkövetése, teljesítése 
  • Kampányok és marketing stratégiák elemzése és riportok készítése 
  • Piackutatás, trendek és versenysenytársak elemzése 
  • Célcsoportok meghatározása, kutatás elemzés

5. Ügyfélkapcsolatok építése és menedzsment:

  • Zenekarokkal, közreműködőkkel, szponzorációs- és stratégiai partnerekkel való kommunikációs együttműködések kidolgozása és a megvalósítás koordinálása

6. Brandépítés és a márkaidentitás fejlesztése

  • Célok és irányelvek meghatározása, beépítése a kommunikációba

Munkaidő:

  • Heti átlag 40 óra, ami időszakonként eltérő. A fesztivált közvetlenül megelőző időszakban és a fesztivál alatt értelemszerűen megugrik, utána lecsökken. Év közben kampányidőszakonként változó. 
  • A munka egy része otthonról is végezhető, de szükséges heti többször a Budapest belvárosi irodai jelenlét, valamint év közben pár alkalommal, a fesztivált megelőző héttől pedig folyamatosan Bánkon kell lenni fizikailag is. 

Az ideális jelölt:

  • Volt már a Bánkitó fesztiválon!
  • Rendelkezik vezetői, szervezői tapasztalattal, tudja, hogy kell egy részmunkaidős tagokból álló csapat munkáját összehangolni
  • Jártas kommunikációs, marketing stratégiák kidolgozásában
  • Érti és szereti a táblázatokat (jegyárstratégiák, elemzések, kimutatások)
  • Otthonosan mozog a Google Drive, és a META legmélyebb bugyraiban
  • Ismeri a hazai fesztivál-, és rendezvénypiacot, kulturális szektort
  • Képben van az alternatív kulturális történésekkel
  • Proaktív, kreatív, asszertív, rugalmas
  • Olyan személyiség, aki a csapatot belülről vezeti, motiválja, és nem kívülről irányítja
  • Szociálisan érzékeny, törekszik rá, hogy ne csak a saját közegét értse
  • Érti, hogy mit jelentenek az “érték alapú”, “nonprofit” és  “civil” kifejezések
  • Követi az aktuális közéleti, politikai témákat
  • Mer vitázni, ha valamivel nem ért egyet, de a közös jó érdekében el tudja fogadni, ha valami nem pontosan úgy alakul, ahogy szerette volna
  • Mer kockáztatni, hibázni, és ha tévedett, azt beismeri

Nem követelmény, de előnyt jelenthet:

  • Fesztivál-, illetve rendezvényszervezés területén szerzett tapasztalat 
  • Zenekarokkal való tapasztalat (menedzser, vagy szintén zenész)
  • Alábbi eszközök, szoftverek ismerete: WordPress, Adobe Photoshop/Illustrator, Mautic (vagy hasonló CRM/levelező rendszer, Slack).

Fizetés

  • A piacon korrekt fizetést ajánlunk.

Munkába Állás

Tegnapelőtt… minél előbb, annál jobb.

Az eddigi komm vezetőnk szeptember végéig velünk marad, és segít felvenni a fonalat, beindítani a folyamatokat. 

Jelentkezés

Küldd el önéletrajzod és egy max. 10 mondatos motivációs levelet az info@bankitofesztival.hu emailcímre. Tárgy: marketing-komm vezető

Határidő: folyamatos, szeretnénk ASAP megtalálni az új csapattagot.

Mi már nagyon várjuk, hogy együtt dolgozhassunk! 🙂