Marketing-kommunikációs vezetőt keresünk a Bánkitó Fesztivál komm stábja élére!
Ha szereted a Bánkitót, értesz komplex marketing-, és hirdetési stratégiák felépítéséhez és létrehozásához, érted a hazai kulturális közeg nyelvét, szeretnéd a munkádban is kiélni kreatív energiáid, akkor itt a helyed! Továbbra is célunk, hogy ne csak az általános fesztivál line-up-okról szóljanak az üzeneteink, hanem a közösen kitalált 2025-ös tematikán keresztül egyéb fontos társadalmi kérdésekről is beszéljünk. Célunk, hogy izgalmasak maradjunk az évek óta velünk levő Ősbánkosoknak, miközben rengeteg új Elsőbánkozónak is átadjuk a Bánkitó-életérzést!
A komm vezető feladatai:
- Kommunikációs stáb vezetése:
- Kommunikációs stáb (grafikus, webfejlesztő, social média manager) koordinálása év közben
- További külsős stábtagok kiválasztása/koordinálása (videós csapat, fotós koordinátor- és csapat, stb.)
- Szoros és folyamatos kapcsolattartás a programszervezőkkel, kommunikációs terv egyeztetése, határidők betartatása
- Fesztivál alatti bővített kommunikációs csapat koordinálása (fotósok, videósok, social media content managerek, sajtó koordinátor)
- Kapcsolattartás a PPC tanácsadóval
2. Stratégiai tervezés a board tagjaival:
- Szoros és folyamatos kapcsolattartás a fesztivál ügyvezetőjével és a board többi tagjával, stratégia alkotásban részvétel
- Jegyárstratégia kialakítása a board tagjaival, a jegycélok folyamatos monitorozása és a kommunikációs stratégia tervezése/alakítása az aktuális célkitűzésekhez
- Szponzorációs anyagok és egyéb partneri kapcsolatok kidolgozásában való részvétel, a megvalósításban való közreműködés
3. Kampány tervezés és végrehajtás:
- Éves marketing- és kommunikációs terv és timeline kidolgozása és megvalósítása a komm csapattal
- Külső és belső kommunikáció megtervezése
- Kommunikációs költségvetés tervezése, monitorozása (hirdetési budget tervezés)
- Online és offline kommunikációs kampányok tervezése, csatornának és célközönségnek megfelelő üzenetek kialakítása, a kampányok megvalósításának biztosítása (social média, pr, plakátkampány, egyéb külsős eseményeken való megjelenés, “gerilla” kampányok)
- Kommunikációs tartalomnaptár tervezése, social media és egyéb kommunikációs kampányok kidolgozása, social media csatornák koncepcionális felügyelete (facebook, instagram, tiktok)
- Crm stratégia alkotás, hírlevél kampányok kidolgozása, felépítése, megírása
- Sajtó-menedzsment (Sajtóközlemények írása, kiküldése, sajtófigyelés, sajtókapcsolatok építése, a fesztivált megelőző időszakban a helyszíni sajtó koordi)
- Website tartalom menedzsment (szövegírás, kisebb webszerkesztési feladatok)
- PPC kampányok tervezése és megvalósítása (META és Google)
- helyszíni tartalomgyártás megtervezése, helyszíni komm csapat koordinálása (web, social média, grafika, fotó, videó, sajtó)
4. Eredmények elemzése, riportok készítése
- Jegyárstratégia nyomonkövetése, teljesítése
- Kampányok és marketing stratégiák elemzése és riportok készítése
- Piackutatás, trendek és versenysenytársak elemzése
- Célcsoportok meghatározása, kutatás elemzés
5. Ügyfélkapcsolatok építése és menedzsment:
- Zenekarokkal, közreműködőkkel, szponzorációs- és stratégiai partnerekkel való kommunikációs együttműködések kidolgozása és a megvalósítás koordinálása
6. Brandépítés és a márkaidentitás fejlesztése
- Célok és irányelvek meghatározása, beépítése a kommunikációba
Munkaidő:
- Heti átlag 40 óra, ami időszakonként eltérő. A fesztivált közvetlenül megelőző időszakban és a fesztivál alatt értelemszerűen megugrik, utána lecsökken. Év közben kampányidőszakonként változó.
- A munka egy része otthonról is végezhető, de szükséges heti többször a Budapest belvárosi irodai jelenlét, valamint év közben pár alkalommal, a fesztivált megelőző héttől pedig folyamatosan Bánkon kell lenni fizikailag is.
Az ideális jelölt:
- Volt már a Bánkitó fesztiválon!
- Rendelkezik vezetői, szervezői tapasztalattal, tudja, hogy kell egy részmunkaidős tagokból álló csapat munkáját összehangolni
- Jártas kommunikációs, marketing stratégiák kidolgozásában
- Érti és szereti a táblázatokat (jegyárstratégiák, elemzések, kimutatások)
- Otthonosan mozog a Google Drive, és a META legmélyebb bugyraiban
- Ismeri a hazai fesztivál-, és rendezvénypiacot, kulturális szektort
- Képben van az alternatív kulturális történésekkel
- Proaktív, kreatív, asszertív, rugalmas
- Olyan személyiség, aki a csapatot belülről vezeti, motiválja, és nem kívülről irányítja
- Szociálisan érzékeny, törekszik rá, hogy ne csak a saját közegét értse
- Érti, hogy mit jelentenek az “érték alapú”, “nonprofit” és “civil” kifejezések
- Követi az aktuális közéleti, politikai témákat
- Mer vitázni, ha valamivel nem ért egyet, de a közös jó érdekében el tudja fogadni, ha valami nem pontosan úgy alakul, ahogy szerette volna
- Mer kockáztatni, hibázni, és ha tévedett, azt beismeri
Nem követelmény, de előnyt jelenthet:
- Fesztivál-, illetve rendezvényszervezés területén szerzett tapasztalat
- Zenekarokkal való tapasztalat (menedzser, vagy szintén zenész)
- Alábbi eszközök, szoftverek ismerete: WordPress, Adobe Photoshop/Illustrator, Mautic (vagy hasonló CRM/levelező rendszer, Slack).
Fizetés
- A piacon korrekt fizetést ajánlunk.
Munkába Állás
Tegnapelőtt… minél előbb, annál jobb.
Az eddigi komm vezetőnk szeptember végéig velünk marad, és segít felvenni a fonalat, beindítani a folyamatokat.
Jelentkezés
Küldd el önéletrajzod és egy max. 10 mondatos motivációs levelet az info@bankitofesztival.hu emailcímre. Tárgy: marketing-komm vezető
Határidő: folyamatos, szeretnénk ASAP megtalálni az új csapattagot.
Mi már nagyon várjuk, hogy együtt dolgozhassunk! 🙂