Social media managert keres az ország legnagyobb kisfesztiválja!

Ha érted és éled a közösségi médiát, szeretsz és tudsz írni ezeken a felületeken, sejted, hogy mire harap az algoritmus és minimum hallottál már a ppc hirdetésekről, akkor reméljük, hogy épp állást keresel, mert nagy eséllyel te kellesz nekünk. 

Feladatok, amikben rád számítunk: 

  • Social csatornáink folyamatos kezelése, tartalomgyártás/szövegírás (Facebook, Insta)
  • Együttműködés a kommunikáció stratégiai és tartalmi tervezésében a komm csapattal

Előny, ha az alábbiakkal már közelebbről is ismeritek egymást:

  • Facebook/Instagram hirdetések
  • Tik Tok
  • Google Ads
  • Mautic (vagy akár másik CRM vagy hírlevél küldő rendszer használata)
  • Adobe Photoshop / Illustrator

Az ideális Bánkitó stábtag:

  • Szociálisan érzékeny, törekszik rá, hogy ne csak a saját közegét értse.
  • Követi az aktuális zenei-kulturális és közéleti témákat.
  • Szeret és tud önállóan dolgozni.
  • Precíz és lelkiismeretes. 
  • Mer kérdezni, ha valamit nem ért, és vitázni, ha valamivel nem ért egyet.

Munkaidő:

Heti nagyjából 15-20 óra, (az első időszakban kicsit kevesebb, a fesztivál közeledtével és egy-egy nagyobb kampány során több). Kötött munkaidő nincs, a lényeg, hogy a feladatot elvégezd, és heti pár online/személyes megbeszélésen részt tudj venni. Dolgozhatsz otthonról, vagy a Deák tér közelében lévő irodánkból. 

A megbízás projekt-alapú, a 2023-as fesztivál végéig tart. A piacon korrekt fizetést ajánlunk, arányosítva az adott időszakban elvégzendő munkával.

Social media managerként a Bánkitó kommunikációs csapatában fogsz dolgozni (micsoda meglepetés!) de a komm feladatokon túl beleláthatsz egy csomó más izgalmas dologba is, ami egy fesztivál szervezése során felmerül. 

Jelentkezés: küldj a reka@bankitofesztival.hu email címre egy max. 10 mondatos motivációs levelet és a releváns tapasztalatokat tartalmazó önéletrajzodat.
Tárgy: Social media állás

Jelentkezési határidő: November 27. (vagy ahogy megtaláljuk az emberünket)

Mi már nagyon várjuk, hogy együtt dolgozhassunk! 🙂